mandag 9. januar 2012

Ulykker og Helg

Til Ida: Ja jeg gikk på Driver's Ed på starten av året! Det var et kurs som endte med en prøve, og det telles som teorien på bil (trooor jeg) :)

Det har vært sinnsykt mye fokus på Hockey den siste tiden. Og grunnen til det er at over juleferien spilte Wayzata mot en nabo skole og en som heter Jack på den andre skolen ble taklet og skadet. Han ble liggende på isen og kjørt til sykehuset og det viser seg at han er lam og aldri kommer til å gå igjen! Wayzata fikk såklart mye dritt for dette, for alle naboskolene våre hater oss og jeg synes så utrolig synd på han spillern som gjorde det. Han besøker Jack på sykehuset hver eneste dag! Siden da har absoutt alle twittret om det med #jabs og utrolig mange har dette som profilbilde


på fredag hadde alle på seg hvitt for å vise sin støtte, og Ben&Jerry ga 20% av inntektene til Jack's familie. Det får med andre ord sinnsykt mye oppmerksomhet

Og så, en uke senere er det en jente hockeygame et annet sted i Minnesota, og da klarer søren meg en jente å skede seg slik at hun heller aldri kommer til å gå igjen! Hockey er farlig med andre ord


Så nå har mange byttet profilbilde til dette

Det har vært en rolig helg. På fredag spiste jeg is, bakte cupcakes, utvekslet julegaver og så på film med Nathaniel. Jeg spiste også middag med familien hans og møtte broren hans for første gang siden han går på collage. Utrolig koselig!

På lørdag trente jeg og badet i svømmehallen med Anna og overnattet hos henne, og i dag har jeg sett på mine to brødre Blake og Julian spille basket. littkjedelig..

Det er forresten mange som sier at det med de to som skadet seg i hockey har spredd seg verden rundt! Men amerikanere blander noen ganger "Verden"  med "USA" så er litt i tvil... Kan noen fortelle meg om dere har hørt om det i Norge? Og så lurer jeg på hvor mye snø dere har i Norge :)



4 kommentarer:

  1. aldri hørt om, haha

    SvarSlett
  2. oi trist! har ikke hørt om det her, altså. SAVNER DEG.

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ikke hørt om det, men så utrolig leit!

    Her er det passe mye snø, sånn 3 meter.

    tulla. til ankelen på skoene ca?

    SvarSlett
  4. Hørte om det her i Australia!

    SvarSlett