fredag 20. januar 2012

Altmulig

Beklager at jeg ikke har blogget så mye i det siste! Tenkte nå jeg skulle fortelle om helgen min! På fredagen var jeg sammen med Nathaniel. Først hang vi litt i klubbhuset som han har i nabolaget og så dro vi på kino og så "The devil inside" Ikke se den... selv om reklamen ser skikkelig skummel og bra ut, så er filmen dødsdårlig... Så etter det dro vil tilbake til klubbhuset hans. (Klubbhuset er huset ved nabolagbassenget der det er en sofa, et kjøkken og en tv. Vi er der mye siden vi ikke får være på rommene til hverandre...)

På lørdagen var jeg litt med Anna på dagen og så dro vi til Rachel med Sammi og Paige. Vi kjente ikke Paige fra før av men hun viste seg å være superhyggelig og veldig lik nordmenn, så det var hyggelig! Vi tilbrakte kvelden  med å sitte i sengen til Rachel og gre håret til hverandre og prate i timesvis!

På søndagen dro jeg på magedans på treningssenteret med Anna, Ali og Katie. Det var kjempegøy og vi hadde på oss sånne skjørt med dingleting som lagde lyd. Etter det dro vi til Anna og spiste rømmegrøt som Ali og Katie hatet (mer til oss) og så fikset vi oss, for den kvelden skulle vi nemlig på nattklubb (!) Eller, nattklubb og nattklubb, det var en "Disco" for folk mellom 16 og 20 (uten alkohol selvfølgelig) og inntektene gikk til den familien hvor han hockeyspillern ble lam som jeg har fortalt om før. Jeg må inrømme at jeg ikke hadde spesielt høye forventninger til kvelden. Trodde vel egentlig det kom til å bli veldig onsdagsklubb/radar (for de som bor i Asker.) Jeg dro sammen med Anna, Ali, Katie, Kelan, Robbie (kjæresten til Katie) Michael og Nick. Nathaniel kunne ikke..I starten var det über kleint og vi bare gikk litt rundt, men etter hvert ble det bedre, og tro det eller ei, jeg hadde det faktisk utrolig gøy!

Når folkene her danser står jenta foran og gutten bak og så gnikker hun rumpa mot tissen hans så det ser ut som om de har sex. Til at alle er så syykt religiøse og pripne her, synes jeg dansingen er veldig vill! Guttene er helt desperate!! Måtte helt seriøst avvise over 40 gutter... På scenen hadde de bur der frivillige jenter kunne danse. Det er det villeste jeg har sett!! De danset som om de var strippere og klinte med hverandre og dro opp kjolen så alle kunne se undertøyet deres og ristet på rumpa og tok helt av! Aldri sett noe lingnende! Nick synes jeg skulle gå opp i buret å danse.. Trukke det! Klokken 11 måtte vi dr for å være inne til innetiden klokken 12

Her er noen bilder fra nettsiden til klubben:




På mandag (vi hadde fri) ryddet jeg rommet (det var veeeldig på tide...) så nå kna jeg stolt vise fram rommet mitt!!




Etter at jeg hadde ryddet dro jeg til Nathaniel en stund. Og så dro vi og sto på skøyter med Maribeth før vi spiste lunch på yndlingsrestauranten min Kobe. Etter det dro vi hjem til han igjen og så en film.

På Onsdag fikk jeg en stoooor pakke fra mamma og pappa med masse mat og godteri! Ballerina falt veldig i smak og jeg kunne trenge noen flere pakker av det! :) :)



Sadie Hawkins dansen nærmer seg på Wayzata og det er sånn at jentene på spørre guttene om de vil være daten deres. Man skal liksom spørre på en søt/morsom/kul måte. Siden jeg og Nathaniel møttes i matteklassen og siden vi lærer om sansynlithet nå gikk jeg opp på tavlen og skrev: Hva er sannsynligheten for at du vil gå på Sadies med meg? Herregud det var ydmykende.. hele klassen brøt ut aaaaaaawwwww!!!!!!! og syntes det var såååååå søtt! Jeg synes det var flaut. Men han sa ja i hvertfall! :)


1 kommentar: