tirsdag 3. januar 2012

Godt Nyttår!

På nyttårsaften dro vi til Maribeth. Helt ærlig var det vel kanskje ikke den beste nyttårsaften jeg har hatt.. I starten var det litt kleint og så spiste vi maaaasse mat. Så begynte det å snø og da gikk de fleste ut for å ha snøballkrig (jeg var for kald). Så så vi på nytårsprogrammet fra NYC. Så lekte vi "Jeg har aldri" Hjemme når jeg leker den leken er poenget å skvise ut så mye juicy fra de andre som mulig, så jeg tenkte for meg selv: "Endelig skal jeg få litt detaljer fra denne gjengen med kristenmannsblod!" Men så feil kan man ta.. Spørsmålene var av typen "Jeg har aldri brukt neglelakk" "jeg har aldri farget håret" "Jeg har aldri stått på ski" Så var vel ikke såå veldig spennende.. Klokken 12 så vi the ball drop på tv, og så dro vi etter det. Hun som kjørte meg hjem hadde nemlig innetid klokken 1... Tror ikke det bare er meg som synes det er litt rart å måtte være inne klokken 1 på nyttårsaften når du er 18 år..
Gleder meg til neste nyttårsaften jeg!






Godt Nyttååååår!


Han gutten på bildet heter Gunnar Sund! De uttaler det Goonar eller Gønner da.. heheh

Gunnar hadde en Norge hatt!

1. Januar stå jeg og Julian opp supertidlig, og Teresa kjørte oss til Anna og Kathleen, For vi skulle nemlig gjøre "The Polar Plunge" altså å isbade for en god sak! Når vi kom var det allerede masse folk der. Siden vi skulle gjøre dette for første gang, var vi til sist. Vi skiftet og så måtte vi stå i en lang kø inne i et hus, så måtte vi stå i en lang kø inne i et telt og så i en lang kø på brygga. Det blåste sykt og var sinnsykt kaldt! Når  jeg hoppet uti tenkte jeg først "Jøsses, ikke så ille!" Og så slo kulden inn! har aldri oppledv noe lignende! Jeg fikk ikke puste og kunne i hvertfall ikke svømme! Heldigvis stå det folk på siden og holdt en pinne ut så man kunne holde seg fast og flyte som en død fisk. Når jeg kom ut av vannet brant huden sinsykt og så måtte vi løpe inn å få varmen. Neglesprett har fått en helt ny mening! Helt grusomt! Så fikk vi gratis kakao og en grusom "Breakfast burrito"  som var en burrito med egg og kjøttdeig.. Og så fikk vi diplom!!









Julian som spiser Burrito



Fikk diplom da!

Og så sovnet vi..

2 kommentarer:

  1. Hei! Så litt tidligere i bloggen din at du gikk på et eller annet kjøre kurs eller noe? Drivers Ed? Tilsvarer det trafikalt grunnkurs? :)
    Ida

    SvarSlett
  2. God nyttår Karoline, klem Besta og Farfar

    SvarSlett