torsdag 22. desember 2011

Siste dag før ferie!

I går var det siste dag før juleferie. Det var Ugly Sweater Day, som betydde at alle hadde på eg stygge julegensere. Det var veldig morsomt, og noen av genserene var helt sykt grelle. Det var også Snowflake Day, som betyr at alle Seniorjentene fikk et snøflak av papir som de festet på genseren sin. Hvis man snakket med en Seniorgutt, måtte han få det. På slutten av dagen ropte de opp tre snøflak, og de som hadde de snøflakene vant $100. Så jentene prøvde jo å ikke snakke med guttene sånn at hvis deres snøflak ble ropt opp var det de selv som fikk pengene, mens guttene prøvde å lure jentene til å snakke til de fikk pengene dersom det snøflaket ble ropt opp. Det var gøy!


Anna, Ellie, Meg og Kendal


Rachel, Sammi og meg. Fine gensere altså!

Etter skolen tok Nathaniel meg ut og spise på Punch Pizza. Sinsykt digg! Og så så vi bridesmades. Veldig bra dag! Og nå har jeg ferie!

2 kommentarer:

  1. Kos deg masse i juleferien. Stor klem fra Jonas, Daniel, mamma og pappa Vi savner deg!!!

    SvarSlett
  2. Så koselig! kos deg mye nå som det er jul :) - leser

    SvarSlett