lørdag 24. desember 2011

Bittelille og lillejulaften!

22. desember aka Bittelillejulaften dro jeg med Annas familie til en norsk butikk som het Ingebrigtsen. Det var veldig gøy og de hadde norske juledekorasjoner og norsk mat. Jeg og Anna begynte å snakke litt norsk og da kom det gamle folk som også kunne litt norsk opp til oss og snakket med oss. Det var en dama som ble helt gira! Har aldri sett noen så glad for å se meg før! hun snakket og snakket og jeg og Anna ble invitert på middag og vi utvekslet mail adresser og greier!

Etter dette dro vi hjem til Anna og fikset oss og så dro vi ut med masse jenter på Cheesecake Factory! Sinsykt digg! Jeg og Anna delte den beste sjokolade ostekaken i verden!


                                                            Laurel, Madison, Ali, Sarah
Maribeth, Sonia, Meg, Maggi, Anna,  Kathleen, Jennifer, Katie

Etter det dro vi hjem til Anna og Kathleen. Vu hadde sånn secret santa, som er at alle trekker et navn og kjøper gave til den personen. Jeg kjøpte en veske til Sarah og fikk masse korppsprodukter fra Ali. Etter dette sov vi over og så på The Notebook. Utrolig vellykket kveld, og for en gangs skyld var det ikke noe drama!

Kos!


Secret Santa!

Dagen etter aka Lillejulaften kom Madison, Katie, Sarah og Anna over, og jeg og Anna lagde risengrynsgrøt til dem. Vi hadde gløgg, mandel, marsipangris og julemusikk. De sa de likte det i hvertfall.. eller, ingen likte marsipangrisen da, men det er jo forståelig. Etter det dro vi til Sarah og så på Love Actually. Og så viste jeg og Anna de Grevinnen og Hovmesteren. Blir jo ikke jul uten! Tror ikke de synes den var like morsom som jeg og Anna, men..

I dag er det julaften. Det er veldig rart. Kjenner jeg er litt irritert for at de ikke skjønner at man bør spise ribbe i jula... gleder meg til neste jul

1 kommentar:

  1. GOD JUL Karoline og takk for fine gaver <3 <3 <3 Vi savnet deg stort i dag, men håper du koser deg med amerikansk jul. Stor klem fra mamma og pappa

    SvarSlett