onsdag 7. desember 2011

Masse gøy!

Denne helgen var kjempegøy! På fredag var jeg med Ellie og Kendal. De er veldig mye mindre drama enn mange andre her så det var veldig deilig! Vi hadde amerikansk tapas (som er å kjøre rundt til mange fast-food kjeder og kjøpe litt over alt, og så tar man med seg alt hjem og deler det! Det var digg! og så så vi på film!

På lørdag var jeg med Anna og Katie og shoppet. Endelig fikk jeg  kjøpt meg Uggs! Det begynner å bli rimelig kaldt er nå! I dag var det -10 grader, og så er det jo snø! Så det var på tide! På kvleden dro jeg ut med Anna, Rachel og Sammi og spiste ute og så dro vi hjem til Rachel og så på Burlesque. Veldig koselig altså!

Og på søndagen fikk vi ENDELIG kjøpt flybilletter til Hawaii!!!!! det var ganske stress å finne de rette billettene. Jeg satt på skype med mamma og pappa og på telefon med Anna som også snakket med sine foreldre! Men nå er de i boks! Tror at med mindre du var i New York med Anna, Helene, Lotte og Hannah og meg, at det er  umulig å forestille seg hvor sinnsykt gøy det kommer til å bli! Etter det var jeg hos Nathaniel en stund.

På kvelden dro jeg med Sarah, Ali, Maribeth, Madison, Anna, Kathleen og Katie på Jingle Ball. Det er en julekonsert med mange artister som de spiller på radioen her. Aner jo ikke hva som spilles på norsk radio, men Gym Class Heros, Cobra Starship, Big time Rush, Kelly Clarkson og Jason Derulo var der i hvertfall! Siden alle hadde bestillt billetter på forskjellig tid, så satt alle to og to, men på forskjellige steder. Jeg og Katie satt på 18 rad(!) Det var kjempe gøy, og før konserten dro vi alle ut og spiste og koste oss!

Jason Derulo var definitivt best!! Mot slutten begynte folk og dra, så jeg og Katie snek oss nærmere og nærmere scenen, og på den siste artisten (Kelly Clarkson) stå vi på første rad!!! det var veldig gøy!





Alle jentene!
Maribeth Anna
Ali Kathleen Madison Meg Sarah Katie

Gira

!!


Til Pappa: I dag hadde vi en veteran fra 2. verdenskrig som snakket med oss på skolen!!! Han var med å storme Omaha Beach på D-day! kan tenke meg du er sjalu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar