onsdag 14. desember 2011

Familiebursdag, shopping og baking!

Forrige helg var veldig bra (som alltid) På fredag hadde vi familie bursdag for min kjære vertsbror Blake fom fylte 10 år! Hadde hele familien over og det var jo koselig! Vi hadde iskake fra DQ som nok er det beste jeg har smakt! Selv om det var kos, må jeg si at jeg var rimelig sliten i 10 tiden, for det var en drøss med babyer her, og Brooke og Blake hadde venner over, så det var max bråkete! Når jeg la meg i 10 tiden, fikk jeg vite at vi skulle se på Blake spille basket dagen etter klokken 7.30. dablejeglittirritert men som den gode søsteren jeg er, ble jeg jo såklart med.

Etter det dro jeg med Anna, Ellie og Kendal til Mall of America. Blir aldri lei ass! Hver gang jeg er der går vi nye steder og finner nye butikker, for det er jo så sinnsykt svært!! vi brukte over en time på å komme oss dit, fordi vi ikke fant veien, og da introduserte jeg og Anna de andre jentene for norsk musikk som de elsket! Så nå går de rundt på skolen og jammer "Ring meg" og "Hjem te dæ" hele dagen! På MoA møtte vi også Helene (norsk utvekslingssstudent som bor 2 timer unna) som har vært veldig savnet! Det var såå koselig å se henne igjen!!!!

Senere på dagen dro jeg og Anna til Sammi og lagde mat. Vi lagde grøt, som hun likte veldig godt, og sjokoladeboller som var verdens diggeste! Og så lagde vi noen amerikanske kaker som ikke var såå gode.. hehe


Ingrediensene til de amerikanske julekakene.. trenger jeg si mer?

Boller! Og Anna som har på seg Sammi sin letterman. Jeg har så sinsykt lyst på en, men man må være med på en sport for å få en, og det har jeg ikke sjans til så..

På søndagen gjorde jeg masse lekser og så var jeg med Nathaniel.

Livet mitt er faktisk omtrent perfekt nå! Dra på utveksling alle i hop, det er dødsgøy!

1 kommentar: