søndag 18. desember 2011

Happy Birthday Shorty!!

På fredag var jeg i 18 års bursdag til Madison aka Shorty. Vi møttes hjemme hos henne for vi dro på en restaurant downtown Minneapolis som heter Hell's Kitchen. Veldig god mat! Før vi spiste kom faren til Madison bort til bordet vårt og sa: Ladies, at 7.30 there is a limo outside waiting for you. Go have dessert where ever you want, and enjoy yourselves for a couple og hours! Alle var i sjokk og ble kjempegira!


Anna, Meg, Kathleen, Maribeth, Laurel, Madison, Jennifer og Maggi

Limoen! Foreldrene hadde fikset sånn at alle fikk roser på restauranten!

Chiller i limo da:




Norway 

Etter et par timer i limoen dro vi hjem til Madison og satt en stund i hennes utendørse boblebad med utsikt over hele innsjøen. Og så gikk vi inn og så en film før vi sov over. Jeg hadde et mareritt om at jeg plutsetlig var hjemme og jeg ikke klarte å slutte å hylgrine. Når jeg våknet kjente jeg at ansiktet mitt helt vått av tårer. Kommer nok til å bli sinsykt tøft å forlate disse menneskene...

Dette var en av de aller beste dagene jeg har hatt hittil! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar