søndag 25. desember 2011

Brun Jul

Ja... da var det julaften da! Siden jeg er i Minnesota pleier det å være snø her i jula, men ikke i år!


God jul
I dag når jeg våknet var jeg allerede i litt dårlig humør. Så så jeg litt på tv og var litt på pc. jeg lette iherdig på nett-tv etter tre nøtter til askepott, disney og reisen til julestrjernen, men uten hell... Så fikset vi oss og så dro vi i kirken. Familien min er katolikker, men det er første gang de har gått i kriken mens jeg har vært her. Så følte jo at jeg kunne være grei å være med! Det var litt spesiellt.. mye håndbevelgelser i kors og bukking og neiing. Jeg og Julian prøvde så godt vi kunne. Presten nevnte at det ikke var bra nok at man bare kom i jula, for da fikk man ikke frelse! Og på vei ut fikk vi boken "Rediscover Catholicism". Men det var interessant også! for jeg er jo sjeldent i katolske kirker!


Etter det dro vi hjem til min "tante og onkel" sammen med resten av Teresa sin familie. Vi spiste lasagne...(ingen kommentar). og ostekake. Så åpnet vi gaver! det var maaasse gaver!



Jeg fikk så utrolig mange fine gaver!!! Er ufattelig takknemlig for alle som har sendt meg gaver! det reddet virkelig julen!

Min gavehaug! Ble superglad for alt! Setter virkelig pris på det! Nå har jeg 17 sjokoladeplater til sammen, så trenger nok ikke så veldig mye mer nå hehe

Det har vært en merkelig dag. Det har jo vært hyggelig å være med familien og alt sånn, men det manglet virkelig den magiske julstemningen som alltid er hjemme. Jeg var den eneste som pyntet meg,.. de andre gikk i yoga pants mens jeg gikk i kjole! Må jo la LITT respekt for julen og da.. Føler dagen ikke kan telles som en jul.. mer en hyggelig middag. Gleder meg til neste jul :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar