tirsdag 22. november 2011

Pakke!!!!

I går fikk jeg gigantpakke i posten av mamma og pappa! ble så glad! I pakken var det blant annet grøt, haribo godteri, melkesjokolade, fiskeboller sjokolade egg, smågodt, masse blader, brev og tegning, og best av alt JULEKALENDER!!!! Da bla jeg glad da! Tusen takk mamma og pappa! elsker dere!


Fineste tegningen jeg her sett i hvertfall!

Julekaleder!
Synes alle skal følge mine foreldres eksempel og sende meg ting! for de som har glemt det er adressen min: 17319 64th Place N Maple Grove 55311 MN, USA :)

I kveld skal jeg på Wayzata idol som er en sang konkurranse på skolen. Det er masse auditioner og dødsvanskelig å komme med, men Jennifer og Maribeth skal synge! Blir gøy! Og jeg har fri resten av uken siden det er thanksgiving weekend! Bra liv ja!

Forresten så var det en norsk utvekslingsstudent som døde i en snøscooter ulykke i helgen! Ufattelig trist :(

2 kommentarer:

  1. Så heldig du har vært, fikk selv julekalender, blader, grøt, tomatsuppe, sjokolade og gaver hjemmenifra, er det beste!
    Men er de kartongene det samme som påskeeggene med fyll fra freia? :)

    SvarSlett
  2. Kjente du hun som døde i den ulykken?

    SvarSlett