mandag 21. november 2011

Champions wear Gold!

Nok en god helg. På fredag var jeg som sagt på Cheescake Factory med Rachel og Sammi. Her er forresten et utrolig flott bilde av oss
Jeg hadde Chocolate Mousse Cheescake, som var sinnsykt digg!

 Så dro jeg på Twilight med Anna, Kathleen og Madison. Jeg elsket filmen! Men jeg elsker i grunn de fleste filmer da..
Så dro vi hjem til Kathleen og Anna (de er vertssøsken) og sov der. Det var veldig hygglig, og vi så på Modern Family som er den beste serien i verden. 

Madison (Shorty) er den minste jenta jeg noen gang har møtt! Hun passer inn i et kjøleskap til og med!

På lørdagen skulle jeg og Anna unnagjøre litt julegaver på Mall og America. Men på Lørdag morgen begynnte det å snø skikkelig så når Anna sin vertsmor skulle kjøre oss var det rett og slett for farlig å kjøre så langt, så vi måtte dra på et annet kjøpesenter som ikke er like kult.. det var litt nedtur, men safety first! Snøen har forresten  ikke gått bort enda, så vintern har kommet til Minnesota! Kan noen forresten svare meg om det er snø i Norge enda?

Jeg fikk unnagjort det meste av shoppingen og har bare 3 gaver igjen! Det var bra, for etter Thanksgiving begynner visst rushet! Jeg og min vertsbror Julian har et stort problem at sokkene våre forsvinner, noe som er rart siden vi gjør vårt eget skittentøy! Så på lørdag kjøpte jeg 18 par identiske sokker, så det bør holde en liten stund i hvertfall!

Etter shoppingen var det tid for football kamp! Det har seg slik at min high school Wayzata vant sin gruppe (vi har jo vært ubeseiret i over 1 år) og derfor er vi fortsatt med i konkuranssen om å bli den beste skolen i hele Minnesota. Når man tenker at det bor like mange i Minnesota som i Norge, blir jo det som å bli den beste skolen i hele Norge på en måte. Men andre ord, HUGE DEAL!!!!!!! Så på lørdag var det semifinale at the Dome, som er den største stadion i hele Minnesota og det er der Minnesota Vikings spiller. 

Det var så sinnsykt gøy! og vi banket dem 49-0!!! det betyr 7 touchdowns og 7 field goals (tror jeg.) Det var i hvertfall veldig bra. I og med at det hadde kommet snø den dagen brukte vi evigheter på å komme oss til og fra, men det var veldig verdt det! Så på fredag er vi klare for STATE FINAL! Og det er mot Eden Prarie som er våre største rivaler! Herregud så spennende det blir!


Gjør seg klare til kamp! Legg merke til gull stripen på kinnet!!


Det ser kanskje veldig tomt ut, men tribunen kan holde 52 tusen, og vi var ikke såå mange


Skolens cheerleaders. Det er litt trist, for de er ufattelig dårlige og alle ler egentlig litt av dem...

"Champions wear gold!" So true!!! 



Litt vanskelig å se, men vi lager "W" for Wayzata med fingrene

 Søndagen har vært en ufattelig kjedelig dag, for jeg har seriøst gjort lekser hele dagen.. Denne uken er bare 2 dager (mandag og tirsdag) fordi neste helg er det Thanksgiving! Det blir gøy!

1 kommentar:

  1. Bra at du fortsatt har det fint der borte!
    Har ikke kommet noe snø her enda :)
    Savner deg masse! stor klem fra julie<3

    SvarSlett