onsdag 23. november 2011

Idol and Bowling!

I kveld var det jo på en måte fredag for meg siden vi har fri fra skolen resten av uken! Så i dag var det Wayzata Idol. Det var så utrolig mange flinke syngere (?)! Herregud!. Men dommerene var katastrofe haha. Måtte nesten holde for ørene hver gang de snakket siden det var så sinnsykt innøvd og rett og slett rå kleint. Jennifer var rågod, men vant dessverre ikke..

Etter det dro jeg med Anna, Kathleen og Nathaniel på Target, som er nesten som Wall Mart, altså de har alt! Man kan seriøst tilbringe flere timer der inne! Etter det dro vi hjem. Det synes jeg var litt dumt, siden klokken bare var halv 10, og jeg hadde ingenting å gjøre resten av kvelden. Men nesten i det sekundet jeg kom inn døren tekstet Sammie meg og lurte på om jeg ville bowle med noen som heter Kenny og Sam. Og det var det jo klart at jeg ville!

Jeg var rå! Det var sykt! jeg er vanligvis usedvanlig dårlig i bowling, men i kveld slo ukjente talenter inn! Jeg vant faktisk og hadde 3 strikes!!! Så siden jeg og Sammie vant måtte guttene kjøpe is til oss. Er så bra med USA for her er alt døgnåpent!

I morgen skal vi på hytta for å feire Thanksgiving

1 kommentar:

  1. wææ syns du dommeran va klein? dem va jo dødsartig!!!!!!

    SvarSlett