onsdag 2. november 2011

Bildeprosjekt og Halloweenmandag

Som jeg nevte hjalp jeg Anna med et bildeprosjekt på søndag. Det var sinnsykt morsomt og vi karte nesten ikke å ta bildene fordi alle lo så mye. Anna har lest en bok om en gutt som ble far når han var 17 og så stakk moren av og så møtte han en annen jente med unge.






hahahaha herregud.. 

På mandag var det jo halloween på ekte! Jeg skulle egentlig gå Trick or Treat'n medn Brooke og Blake, men så hadde jeg så mye lekser.. Vertsforeldrene mine gikk med dem i stedet, så jeg og Julian var alene og hadde ansvar for å åpne døren. Det var umulig å få gjort noe lekser, for det ringte på hvert sekund! det må ha vært 50-70 unger på døra i løpet av kvelden! 

Som jeg har nevnt tidligere er jeg og Anna prikk like. I det siste har det kommet vilt fremmede folk på skolen til både meg og Anna og spurt sånn: ehhh... Are you one of the Norwegian Twins?? Når jeg spør hvordan i alle dager de vet hvem vi er, sier de at de har hørt om oss! Det er ganske sykt når det er over 4000 elever her! hahah for å bevise likheten legger jeg ved at bilde av min elskede "tvilling"

3 kommentarer:

  1. Kjendiiiiis!!!
    -dere ligner jo da! :)

    SvarSlett
  2. Kan du ikke legge inn bilder av huset og rommet ditt:-) Stoor klem fra mamma som savner deg veldig <3

    SvarSlett