mandag 31. oktober 2011

Halloween

Se så fin header Julie laget til meg!!! Savner henne veldig, veldig, veldig masse!

For en helg! Beste hittil!
På fredag dro jeg å så paranormal activity 3. Ikke se den! ville nesten gå ut av kinoen! For å roe nervene dro vi å spiste pannekaker! Vi fikk dobelt av det vi betalte så jeg var så sinnsykt mett etterpå! Så kom vi ikke hjem før 1! vertsmoren min var ikke så glad for det hehee

På lørdagen karvet jeg vennmelon! Man skal jo egentlig karve pumpkin, men vi tenkte at vi heller ville prøve vannmelon. Det var så mye enklere enn pumpkin! og så var det ikke så mye gris! Vi lagde en ekkel smoothie av det rosa.



Den til venstre er min!!

Så dro vi å spiste kinesisk, og etter det tok vi en sightseeing i et sinnsykt fint nabolag. Det viste seg at det var visning i et av de, så vi gikk like gjerne inn. Herregud for et hus! det var gigantisk! har aldri sett et så fint hus i hele mitt liv!!!

Så var det til for å feire! Rachel plukket meg og Anna opp hos meg og så dro vi til henne for å fikse oss sammen med Sammi. Det var veldig koselig. Og så dro vi til festen. Han som holdt den holder visstnok en halloween fest hvert år. Foreldrene hans er styrtrike og de hadde leid en innendørs golfbane! De var Dj, massevis av security og mat til alle! det må ha vært veeeldig dyrt i og  med at vi var 500 personer!! Men det var dødsgøy! De hadde kåring av beste kostyme og dace off! Jenta som vant best kostyme hadde fjær på seg, og hjemmelagde vinger som må ha vært mist 5 meter!! det var litt over kill i grunn.. hun vant visstnok i fjord og, da hadde hun på seg bare blader siden hun var Eva! Guttene som vant hadde kledd seg ut som hele Jersey shore gjengen!  snookie og alt hahaha det var dødsbra! De som var på dance off'en var syyke back flip og altting!

Festklare jenter!

I dag hadde vi et gigant halloween party hos oss med alle naboene! det var over 100! Det var konukransse om å lage den feteste maten og de hjemmeværene fruene hadde lagt myyyye tid i dette! masse gjennomført mat! Katie, som er vertskusinen min sang (hun er rågod) og så plutselig gikk Julian (vertsbror) opp på scenen og sang han og! det viste seg at han var dritgod til å synge (ingen ante det!) Alle jentene i nabolaget er kjempeforelsket i han, så når han sang var det like før de døde haha

Etter det hjalp jeg Anna med et bileprosjekt! skal fortelle om det og vise bildene en annen gang! det var sykt morsomt!



1 kommentar:

  1. Savner deg også vennen! Gleder meg til du kommer hjem! :)))

    SvarSlett