tirsdag 8. november 2011

Enda en herlig helg!

Elsker helgene! det er så mye gøy som skjer!!!
På fredag var vi på football game. Wayzata er fortsatt ubeseiret og det ser meget bra ut for state (å bli den beste skolen i Minnesota, sinnssykt big deal) Så jeg gleder meg masse! Finalen spilles at The Dome, som er der Minnesota Vikings spiller! Det blir så sykt kult når vi kommer til finalen! Etter Kampen dro jeg og Anna til Britta sammen med noen andre folk. Det var veldig gøy! Plutselig kom det en sånn rød laser prikk på oss. Det var en random fyr fra skolen som sto i vinduet å lyste på oss med laser.. Vi inviterte han inn. Synes det var en litt merkelig måte å invitere seg selv på men... Etter det dro jeg til Anna og sov der. Det er så digg å være med henne for hun er så lite drama i forhold til amerikanerne! Vi så filmen "the sleepover" for å forberede oss til morgendagens Scavenger hunt!

Jeg og Anna sov lenge og så så vi på Modern Familiy! Så var det hjem å gjøre 1000 timer lekser som vanlig.. Så dro jeg til Madison for å dra på Scavenger hunt! Det er sånn at man deler seg inn i lag og så har man en liste med ting man må gjøre å ta bilde av. Den som har fullført mest på 2 timer vinner!

Madison, Jennifer, Maribeth og meg mot Anna, Ali og Maggie. På listen var det blant annet:

Sykle inne på target

Kiss a Junior boy on the Cheek

Pose med utstillingsdukker


Stjele en gutt sin boxer

Gå på chipoltle med søpplepose på seg

Klatre opp på reklameskilt

Planke på McDonalds

..Og mange fler ting. Det var dødsgøy! Laget mitt tapte da. men det var ikke vår skyld! for en av oppgavene var å ta et bilde av Katie og Robbie som var på date. Det andre laget var før oss, og fikk dem til å nekte å si hvor de var til oss! så da tapte vi.. Etter det dro alle tilbake til Madison for å ha sleepover. Katie og Kathleen kom og. Det var utrolig koselig! Begynner å føle at jeg har fått gode venner, og det er veldig deilig. Om morgenen lagde moren til Madison pannekaker til oss!

Vi kidnappet Nico så han kunne hjelpe oss!

På søndagen var det mer lekser så klart. Så dro jeg med Julian og Sammie å spiste kinesisk før jeg så film med Nathaniel.

En travel helg! men jeg elsker det da! Denne uken har vi fri på torsdag og fredag! det skal bli digg! Det er fordi 1st term er over. (som betyr av 1/4 av skoleåret er unnagjort allerede!!) Jeg gråter inni meg :(



1 kommentar: