tirsdag 4. oktober 2011

Homecoming Weekend

Har hatt en super helg! På fredag var det Spirit day, da hadde alle på seg Wayzata klær i gull og blått. Alle timene var kortere enn vanlig og halv 1 gikk alle ned i gymsalen for å ha pep fest (bli gria til homcoming kampen). Det var en tribune til hvert trinn. Herregud så varmt det ble med 4000 elever i en gymsal! Så var det masse konkuranser, roping, rap battle, dansekonkuransse, danseshow, cheer show og masse mer. Hver gang noen av de andre trinnen sier noe skal alle seniorene bue(?) og seniorene vant alle konkuranssene selv om de egentlig ikke var best.

Etter skolen dro Anna, Nathaniel og jeg til downtown Wayzata og så på Homecoming parade. Det var masse fine biler med tilhenger med folk oppi og alle representerte en klubb eller sport. Det var også en flåte for utvekslingsstudentene, men den var rimelig stusselig, så jeg og Anna valgte å ikke være en del av den. Så spiste vi is på Ben&Jerry's!

Og så var det til for selve homecoming kampen! det var fullstappet med folk. Siden det var black-out hadde alle på seg svarte klær! Vi spillte mot Minnetonka, de er ganske så gode, og i fjor slo vi dem på deres homecoming, så de var visst skikkelig sure.

På skolen vår er det noe som heter "hardhats" det er en gruppe med senior gutter som er skikkelig hardcore football fans og det er de som fester mest. Før hver kamp drikker de seg skikkelig drita og så står de foran og girer opp alle. Hver fredag har de på seg stripete snekkerbukser med football jerseys under. For å bli en med må man gjennom et rituale der du må shotte en viss mengde sprit og røyke masse weed.

Kampen begynte med at de fikk en del poeng, og da ble alle skikkelig stressa, for man skal likosm vinne sin egen homecoming. Men så slo Wayzata til ,og stillingen ble 12-35 (trooor jeg) det var gøy! Etter kampen dro en del folk til Leo og hadde bonfire. Leo hadde laget en sykt god guacamole, og jeg spiste nesten hele.. mehe

Av visse grunner har jeg ingen bilder fra fredagen dessverre..

På lørdagen dro jeg og Anna og shoppet. Vertsfaren hennes kjørte oss til et kjøpesenter som heter Southdale. Jeg og Anna trodde vi var på Ridgedale, så når Teresa skulle plukke oss opp var vi på feil sted hehe. Det var foresten 4 stykker som spurte om jeg og Anna er tvillinger. Vi får det spørsmålet helt seriøst flere ganger om dagen!

Så dro vi hjem til meg og begynnte å fixe oss. Teresa sa hun kunne prøve å fikse håret mitt, men at hun ikke visste om hun fikk det til. Resultatet ble en nydelig og sykt avansert oppsettning, og flere sa at de ville at hun skulle fikse håret deres til prom, det var altså veldig vellykket!

Så kom Nathaniel og plukket oss opp og kjørte oss til Leo for å ta bilder. Det er visst litt "teit" å ha date til homecoming på skolen vår, så vi gikk i gruppe. I over en time sto over ti foreldre å knipset bilder av oss konstant i alle mulige posisjoner. Ble sykt sliten i ansiktet!

På restauranten 


Everybody



Jentene

Guttene

The Norwegian Twins



Fint


Etter det dro vi å spiste på Macaroni grill. Det var utrolig digg! Og så dro vi på dansen. Det var i gymsalen og det var helt sykt varmt! Alle guttene var gjennomvåte av svette! I USA grinder man, det er å danse veeeldig dirty, synes det var en smule kleint å se på ja. Men det var veldig gøy altså! Anna måtte foresten ta breathalizer for å sjekke at hun ikke hadde drukket. (De tar random personer) Etter det dro alle sammen til Maribeth og så var vi der en stund. Så dro guttene tilbake til Leo, mens jentene sov hos Maribeth. Det var utrolig koselig! Alle er så hyggelige her! På morgene hadde moren til Maribeth kjøpt beagles, som var sykt digg. Når vi spiste frokost snakket vi (eller rettere sagt de) om hvor utrolig viktig det er å ikke bo sammen før man gifter deg!

Når jeg kom hjem dro Teresa, Brook, Blake og jeg på pumpkin karving til naboen. Det var ganske så gøy,  men gresskaret mitt ble styggt da..
Og såå gjode jeg masse lekser

Mitt gresskar da! heheee


- Jeg skal til Hawaii 15. februar!
- De siste dagen her det vært sånn 26 grader her!

1 kommentar: