torsdag 6. oktober 2011

A good day

I dag har vært en super dag!!! det begynte med at vi hadde late start, som betyr at vi starter 08.10 i stedet for 07.30. Jeg og Nathaniel dro til Caribou (nesten som Starbucks) og jeg kjøpte smoothie. Vi kom til skolen sånn 2 min før den begynnte, så måtte løpe til timen! I tillegg til late start hadde vi advisory også! Det betyr at alle timene er kun 1 time i stedet for 1.5! Det er megadigg!

På skolen tekstet Teresa (vertsmor) meg om at jeg hadde fått en pakke i posten!!!!! Made my day! Så jeg løp hjem fra bussen og når jeg kom hjem ventet en kjempepakke fra Mormor og Morfar! Inni pakken var det MASSE sjokolade, <3 fiskeboller <3 rømmegrøt, risengryns grøt, brun saus, tomatsuppe og en ost! + et kjempekoselig brev. TUSEN TAKK kjære mormor og morfar! det betyr utrolig mye at noen tenker på meg! jeg savner og elsker dere masse!

Etter skolen hadde jeg kjempelite lekser, og så dro jeg i svømmehallen (eller megabassenget på treningssenteret) ! og så kjøpe jeg enda en smoothie hihi!

Skule gjerne hatt noen bildet, men batteriet til kameraet mitt er glemt igjen hos noen venner av familien..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar