tirsdag 6. september 2011

Labour day


I dag (mandag) var det Labour day. Ingen vet helt helt hva de feirer, men alle har fri fra skole og jobb. Vi sto opp veldig tidlig og dro på state fair. Det er vanskelig å forklare hva det er, men det er et sted man går og så er det syykt mange boder der med alt mulig. Det var sykt svært der! kanskje på størrelse med hele tusenfryd. Utrolig mange forskjellige boder. Vi begynte med å smake på corn dog som er en pølse på pinne. Ikke så verst faktisk! 
Corn Dog!

Vi gikk rundt en stund å så på boder. Herregud så mye rart det var! Det var show av alle typer, og alt tenkelig av mat, men absolutt alt var fritert. Man kunne faktisk kjøpe en fritert smørklump på pinne! Det er det værste jeg har sett! Det var også enn bod som het "Miracle of birth" hvor du gikk rundt å så på dyr føde. Her var også absolutt alle typer mennesker og jeg tror jeg kunne sittet der i flere timer å bare sett på menneske som gikk rundt. Så sikkert 10 mennesker som var så tykke som jeg ikke trodde gikk ann!


 Her er en dame som jobber med å lage skulpturer av folks hoder i store smørblokker. 


Det var også en tivolidel her. Jeg elsker tivoli!

Meg og mine to brødre

Her skulle jeg og Julian ta en karusell. Han var skikklig pinlete, så fikk ikke tatt så mange morsomme..

Vi kjøpte friterte osteklumper! ganske ekkelt ja!

Etter state fair dro jeg og Julian til sånn utvekslingsstudent get-together. gud det var kleint I(og litt hyggelig). Vi måtte gjøre mange leker og leke med en freesbee i evigheten. jeg er egentlig skikkelig i mot sånne "bli kjent leker" det gjør bare at folk vil dra hjem fordi det er så kleint.

Etter det dro jeg til nabojenta Erica. Hun er skikkelig hyggelig! 

Og i morgen er det en big day! nemlig FØRSTE SKOLEDAG!  Herregud jeg er nervøs! Anna og jeg har forskjellige luncher (det er 3 eller 4 forskjellige fordi det er så mange elever) så kan ikke akkurat henge meg på henne. Ønske meg masse lykke til!!






5 kommentarer:

  1. Lykke til med første skoledag :-) Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig å følge med deg. Vi ønsker deg lykke til med din første skoledag i USA. Klem fra mormor og morfar

    SvarSlett
  3. Lykke til på skolen i morgen! Det går sikkert kjempe fint! savner deg masse. stoor klem fra meg <3 <3

    SvarSlett
  4. Lykke til, det går kjempebra! Superglad i deg!

    SvarSlett
  5. Lykke til!!! Det går nok veldig bra. Ser ut som du koser deg :) Misssu<3

    SvarSlett