tirsdag 6. september 2011

Hyttetur

Så denne helgen var vi på hytta til foreldrene til Teresa som ligger 2 timer fra huset. Det er den største og fineste hytta jeg noen gang har sett. Den var visst veldig typisk Minnesota.






Dritsvær hytte!

Nesten med en gang når vi kom tid gikk vi ned til vannet for å stå på vannski. Her har alle båtene sine inni små "telt" og på den måten slipper de å øse båtene når det har regnet. Det var sykt varmt og vannet var utrolig varmt!! Jeg prøvde først wakeboard, men prøvde 100 ganger og kom ikke opp, så jeg byttet over til vannski. Og heller ikke det klarte jeg å komme opp på.. ganske flaut ja! så jeg tubet i stedet. Det klarte jeg heldigvis


Min vertsbror Blake


Min vertssøster Brooke


Se så fint det er der!


Man ser det ikke så godt, men det er en heis ved siden av trappen. Ganske nødvendig, man kunne jo risikere å få seg litt trim!

Når vi kom tilbake til hytta gjorde vi ikke så veldig mye. Det var en del slektinger av familien på hytta også, men de snakket ikke så veldig mye. Jeg leste en del.

På lørdagen dro Teresa, morgen hennes, Blake, Brooke og jeg til et "piratland" der kunne  man gjøre mye forskjellig, og vi spillte blant annet minigolf. 

Her er vi! Foreldrene til Teresa er verdens hyggeligste mennesker! Det er forresten veldig vanlig at alle går med klær fra high schoolen i nærheten (Wayzata) til og med godt voksne mennesker.

Når vi kom hjem fra piratland var det ikke så bra vær, så vi dro ikke ut med båten.  Vi spiste en veldig god middag og spillte en avansert versjon av ludo. Det var med kort i stedet for terninger og man hadde  en partner og så var det masse taktikk. Og så ble jeg introdusert til det beste jeg noensinne har smakt, nemlig Malt. Det er vaniljeis mixet med ferske bjørnebær. Det er vilt digg!

Den kvelden hadde vi en bonfire. Jeg hadde min første s'more. Alle synes det er veldig rart at vi ikke har s'mores i Norge!

Dette er en s'more (kjeks, sjokolade og marshmellows)

Dette er meg som spiser en s'more! hohoho for et fint bilde

På søndagen måtte vi dra tidlig for vi skulle jo hente Julian på flyplassen! Julian er en fyr fra tyskland som ikke enda her en familie, så han må bo hos oss litt. 
One big happy family!
Julian virker som en veldig hyggelig fyr! På en måte føler jeg meg mer hjemme her etter at han kom, for nå er jeg ikke lenger det nyeste familiemedlemmet hehe. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar