torsdag 8. september 2011

1 + 2 skoledag

Så I går var 1. skoledag. Jeg var sykt nervøs! rakk ikke å spise frokost, men heldigvis fikke jeg sitte på med Morgan. Bussen er et helvete av 9.klassinger som roper og synger hele veien (30 min). Da jeg kom til skolen introduserte Morgan meg for vennene sine som var veldig  hyggelige!

i 1. time hadde jeg Chemestry. Det er ganske vanskelig, for vi må regne ut ting hele tiden! Men min lab-partner er superhyggelig da

2. time var US history. JEG HATER US HISTORY!! det er så vilt detaljert og uintressant og vi har prøve hver eneste dag. Jeg bruker ca 3-4 timer på leksene i dette faget hver dag. I denne klassen er det forresten bare raringer, og ingen av dem er spesiellt interessert i å snakke med meg.. synd for dem. Men læreren er utrolig koselig da!

3. Time er matte. Det er ganske vanskelig, men jeg skal nok holde ut. Sitter med verdens hyggeligste fyr! I denne klassen er det en jente som snakker helt sykt høyt. Hver gang hun sier noe begynner jeg og Nathaniel (min mattebud) å le stille.

Midt i mattetimen er det Lunch. litt rart.. men det er 4 forskjellige luncher så det er vel bare sånn de må gjøre det. I første lunch skulle jeg sitte med Nathaniel og hans venner, men så var det et annet vedkommene (skal ikke nevne noen navn her) som stalket meg så da var det ikke plass til alle oss 3 på det bordet, så vi satt oss på et lonerbord og hadde den kleineste lunchen....
Lunchen i dag derimot var myye bedre!! denne personen var ikke her så jeg satt med Nathaniel og hans venner som var sykt hyggelige! I morgen skal jeg være med en av de å se om jeg kan joine noe med drama!

Så, min store frykt som var å måtte sitte alene på do å spise lunchen min skjedde altså ikke! sykt bra.

4. time har jeg Biologi. Det er en time med Sophmores, (10.klassinger) vi får ikke selv bestemme hvor vi skal sitte, og jeg har blitt plassert alene bakerst.. ganske kjedelig.

Den 1. dagen npr jeg og Julian (vertsbror) skulle hjem, husket vi ikke hvor vi bodde og skjønnte ikke hvilket bussstopp vi skulle av på. Når vi endelig kom av på det rette stoppet fant vi nesten ikke huset vårt! haha

Leksene er her syke! sitter 6-7 timer i strekk. Det er lekser i alle fag hver dag, og alle lekser blir vurdert med karakter. Sånn type læring hater jeg! Det er sykt mange folk her! mellom timene myldrer det av folk som skal til timene sine og man må presse seg for å komme seg frem.

Jeg liker meg veldig godt foreløbig, bortsett fra de syyyke leksene. Det er foresten veldig slitsomt at alle fagene er på engelsk, men det blir man vel vant til tenker jeg.

Mulig dette er kjedelig å lese og mye skrivefeil, men jeg har gjort lekser i 7 timer nå, så er en smule sliten kan man si! savner asker sine lekser jeg....

4 kommentarer:

  1. Hvilke lekser savner du? vi har jo ikke lekser

    SvarSlett
  2. høres ut som du har funnet mange gutter allerede! :))) go for it

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har det topp :-) Kos deg masse Klem fra mamma og pappa

    SvarSlett
  4. Så bra du har fått deg venner på skolen! savner deg masse stor klem fra Julie<3

    SvarSlett