torsdag 1. september 2011

Jeg lever enda !

Har ikke fått blogget på et par dager, siden fikk ikke fikset nett på min pc før nu.  Jeg har det helt supert forresten!

På mandag var vi endelig på vei til våre etterlenktede vertfamilier. Jeg, Anna, Helene, Pernille og Erlend skulle alle til Minnesota så vi tok samme fly. Det var veldig hyggelig! Flyet vi tok var det miste i verden! Erlend kunne ikke en gang stå oppreist uten å krasje i taket, og det var to seter på den ene siden og 1 på den andre! Flyturen gikk veldig sakte selv om det bare var 2,5 timer, for alle var så spente. Når vi endelig landet i Minneapolis var Anna, Helene og meg supergira, og det var så gøy å gå ned rulletrappen å se "welcome Karoline" skiltet! 


Kanskje det grelleste bilde av meg i historien, men det er fordi jeg smiler så mye at munnen nesten revner!

Familien min er helt herlige og det var ikke kleint i det hele tatt å kjøre hjem til huset deres. Huser er giga og veldig amerikansk! Skal til bilder en annen gang! De likte gavene mine, men de har ikke smakt på brunosten enda siden den  må stå litt i kjøleskapet først, for den var helt mosa. 

Dagen etter (tirsadag) våknet jeg 0630, så da pakket jeg ut av kofferten min. Heldigvis prøver famlien å hole et sunt kosthold, så de hadde havregrøt som jeg spiste til frokost. Etter det dro vi til et kontor for å registrere meg for skolen. Damen spurte masse spørsmål, til og meg hvilken rase jeg er... det synes jeg var litt rasistisk! Etter det Dro Paul (vertsfar) Teresa (verstmor) Blake(vertsbror) og jeg å spiste lunch på et italiensk sted. Det var veldig bra.

Når vi kom hjem tok jeg og Teresa en runde i nabolaget å hilste på folk. Nabolaget er kjempesvært, men Teresa kjenner de aller fleste. Det er ligner litt på Frustrerte fruer her, og de fleste damene er stay at home mums! Jeg møtte Morgan og McKenzie (?) som er 15 og 13 år. De var veldig søte! Etter det tok vi en tur på Wallmart som også var giga!  Vi kjøpte masse mat og jeg kjøpte litt småting også. Jeg sa at jeg elsket smoothies så da kjøpte vi en blender også. Siden vi kom hjem sent spiste vi BLT til middag. (Sandwich med bacon (turkey ofc! det er myye sunnere) Salat (Lettuce) og Tomat. Så spilte jeg og Brooke (vertssøster) monopol og DS og så så vi en film før jeg la meg.

Når jeg sto opp i dag så jeg at Brooke og Blake aldri la seg dagen før.. 



Søte

Jeg lagde Smoothie til frokost og spiste en grapefrukt og. Så dro jeg og Teresa til skolen for å velge fag. Skolen er gigantisk! Det er helt sykt! Rådgiveren var veldig snill og jeg skal blogge om fagene jeg har valgt serere. Så dro vi hjem og fikset noen greier før vi dro til MALL OF AMERICA!!! det er stort det! vi gikk og gikk og gikk og jeg tror ikke jeg så samme butikken 2 ganger. Det er et kjempeakvarium der og et tivoli inni! Handlet endel! De sier at hvis du bruker ti min i hver butikk der, vil du bruke 86 timer på å handle!!! Når vi kom hjem fikk jeg fikset nett, og så skypet jeg med Julie. Så kom det en jente som heter Erica på besøk. Hun er 1 år yngre enn meg og kjempehyggelig! Nå sitter jeg i stuen alene for alle de andre er ute å fikser ting. Jeg skjønner ikke hvordan man skrur på tv'n så ikke så mye å gjøre akkurat nu! 

Brooke synes det var veldig rart at vi skulle GÅ til naboen som var 3 hus nedenfor i stad. Og før i dag sa hun at hun trodde Norge var en stat i landet Russland, og så nekter hun å tro at Norge er et eget land siden det er så lite! hun er helt nydelig. 

Har det så bra har og føler meg helt hjemme! det er ikke rart i det hele tatt å ta mat i kjøleskapet haha!

1 kommentar:

  1. Høres ut som du storkoser deg :-), vi er veldig glade for at du har kommet til en så koselig familie. Stor klem fra mamma

    SvarSlett