torsdag 1. september 2011

Fag!

I dag var jeg på skolen og valgte fag! På Wayzata er det sånn at du har de samme 4 fagene i 90 min hver hverdag og så er det 4 semestere. Så timeplanen min ser slik ut:
 Term 1
1 Chemistry
2 US history
3 Integrated math
4 Biology X

Term 2

1 Chemistry
2 US history
3 Integrated math
4 Biology X

Term 3
1 Calculus Consepts (matte)
2 Creative Writing
3 Physics
4 Culinary Arts (matlaging)

Term 4
1 Calculus Conseps
2 Creative Writing
3 Physics
4 Organic Chemistry

Rådgiveren synes jeg var gal som tok så vanskelig klasser, men det siste jeg vil at skal skje er at jeg henger etter når jeg kommer tilbake til Norge. Så på torsdagen etter skolestart skal vi ha at møte om å kanskje bytte litt fag hvis jeg synes det blir for tøft.

En annen spennende ting er at jeg skal få en midlertidig vertsbror fra Tyskland! Teresa er sånn kordinator og hun har ikke funnet noen familie til han enda, så han må bo litt hos oss. I starten synes jeg ikke at det var såå bra, men nå gleder jeg meg veldig til å møte han :)

Det er forresten vilt varmt her! Akkurat som i syden! man kan lett gå med shorts om kveldene, og om dagene er det veldig varmt og fuktig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar