mandag 29. august 2011

Orkanen...

...var en vits! vi har ikke merket noe i det helet tatt! Akkurat som en vanlig regnværsdag i Norge. Men så var vi på et sted som ble lite rammet og da!

Dagen begynte med et herremåltid faktisk! Jeg og Anna hadde jo hamstret masse mat så hvitt brød og grusom eggerøre ble erstattet med yoghurt, banan, havregrøt og knekkebrød! Det var digg :) Etter det skulle vi trene, men treningsrommet var stengt pga vannskader så da kunne vi ikke det. Vi skulle egentlig trene i bassenget, men det var så ekkelt og fullt der så vi droppet det. Da kom vi på den geniale ideen om å løpe i branntrappen! Det er 6 etasjer her så det var jo litt i hvertfall. Det viste seg at det ikke var luft der inne så alle ble kjempedårlige og Lotte besvimte nesten. Etter det gjorde vi litt styrke på rommet. Så bestemte vi oss får å ha spa med yoga og massasje på hverandre (alt for å få tiden til å gå...) men så droppet vi det. Så satt vi igjen på rommet å gjorde ikke stort. Det var pizza til middag IGJEN, men jeg spiste havregrøt da. Etter det spillte vi litt kort, og så var det infomøte. Flere fly er kansellert, men mitt, Anna og Helene sitt skal gå foreløbig... men vi får se! Tviler i grunn på at vi får dratt i morgen :(

Her er alle på campen :D

Flyet mitt går 20.30 og vi drar til flyplassen 16.00. Det betyr at alle får dra på outletshopping i morgen, men ikke jeg da..


Kryss fingrene for at jeg er i Maple Grove i morgen!

1 kommentar:

  1. Håper du får dratt i morgen, gleder meg til å høre om familien<3

    SvarSlett