søndag 25. september 2011

Hælj

Endelig var det helg igjen! og det var på tide, for denne uken har vært mega slitsom! Etter den mislykkede skoledagen på fredag spiste vi kinesisk takeout til middag. Det er det beste jeg vet i hele verden tror jeg. Så lurte Maribeth på om jeg og Nathaniel ville finne på noe, og det ville vi jo såklart. Det er meget beleilig at Nathaniel bor så nærme meg, for det er absolutt 0 kollektiv transport, og jeg føler meg så masete om jeg spør vertsfamilien om de kan kjøre meg steder hele tiden. Så da kjørte vi til Maribeth.

Når jeg sitter på med Nathaniel hører vi alltid på sykt høy musikk og så synger/skriker vi. De som kjenner meg godt vet at jeg hater å synge foran andre, men jeg vil si at Nathaniel er på nivå med meg, så da går det fint. Når vi endelig kom til Maribeth textet vi henne, og det viste seg at hun ventet på oss på en thai restaurant. Jeg hadde på meg pysjbukse og hettegenser, og var ikke helt kledd for restaurantbesøk, men men. Etter det dro vi hjem til Maribeth og så på Moulin Rouge og så kom Kathleen.

Det er i mot loven å være ute etter klokken 12 når man er under 18, så alle drar hjem i 12 tiden.

På Lørdag sto jeg opp tidlig, for da skulle Maribeth ta Senior pictures av meg. Vi dro til en hundepark (av alle ting) og der var det mange fine trær. Det var sykt kleint å posere med trærne, men vi fikk noen fine bilder. Jeg skal absolutt ikke bli modell! Etter det dro vi + Kathleen på Shopping på MoA (Mall of America) Det er vanskelig å forklare hvor stort det er, men vi gikk vel i rundt 5 timer, og gikk ikke forbi samme butikken 2 ganger. Og vi var absolutt ikke over hele! Der inne er det både  konsertscene, tivoli og akvarium. Jeg shoppet en del!






Et lite utvalg. Orket ikke å se gjennom alle, så vet ikke som det er en av disse jeg kommer til å bruke


 På kvelden var jeg alene hjemme for første gang på over 1 månede, og da innså jeg hvor ufattelig deilig det er! Vi er jo 4 barn + en hyper hund i huset, og disney chanel  står på 24/7 på veldig høyt. Ikke misforstå jeg elsker jo at det er masse liv i huset, men det var ganske så deilig å bare være alene for en gangs skyld og!

Jeg klare fortsatt ikke å sove lenge her, så våknet klokken 9 i dag (søndag) har gjort en del lekser og sånn. Søndag er laundry day for meg, så skal vaske klær i dag og så skal jeg kanskje trene. I kveld kommer kanskje Anna og vi skal spise norsk sjokolade og øve til teori-kjøreprøven.

Dagens opptur: Jeg veier meg hver søndag, og det viser seg at jeg faktisk har gått litt NED i vekt! Unbelievable! Vel, vel, de kiloene kommer nok ganske så snart tilbake!

Har forresten vært her i over en mnd nå! Håper ikke tiden går så fort hele året, for da er det ikke lenge til jeg kommer hjem igjen! Når visumet går ut skal jeg gjemme meg i skoen til jeg bli funnet og kastet ut av landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar