lørdag 24. september 2011

A crappy day

I dag har alt som kan gå galt gått galt. Alarmen gikk ikke av så jeg forsov meg BIG TIME. Når jeg våknet var bilen jeg sitter på med til skolen i oppkjørselen og ventet på meg. Jeg måtte løpe ut og si at han bare skulle kjøre. Heldigvis kunne Paul kjøre meg! Siden jeg hadde max dålig tid bare slang jeg på meg en genser. Når jeg kom på skolen oppdaget jeg at den genseren STINKET bål. Så har luktet bål i hele dag. Hadde prøve i alle fagene mine, og tror jeg strøk i matte, noe som betyr at mattelærern kommer til å ringe hjem.. Hadde også en historisk debatt der alle slaktet meg. På toppen av det hele hadde de ikke den sykt gode yoghurten jeg er avhengig av. OG Anna og jeg kunne ikke ha sleepover likevel :(

Meen, i dag er jeg ferdig med Driver's ed og det veier opp alt det dårlige! :)

Forresten. Mattelærern min sa hun så Jens Stoltenberg snakke på tv, og hun sa at min engelsk var mye bedre. score
I US history skal vi se et historisk filmklipp. Fordi det er litt nakenhet må vi ha underskrift hjemmefra for å se den! det er litt sykt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar