onsdag 28. september 2011

Søndag og mandag og tirsdag

På søndag kom gjorde jeg masse lekser og så kom Anna på besøk. OG dagens høydepunkt, jeg fikk pakke fra min elskede familie! I pakken var det sjokolade og norske blader og et koselig brev. Synes alle skal følge deres eksempel og sende meg ting..!
1 av mine 2 familier. Savner dere!

Jeg og Anna og Paul, min vertsvar dro så og trente på Lifetime, som er tidenes fineste og største treningssenter!! Innendørs basseng, utendørs basseng, vannsklier(!) basketballbane, masse dansestudioer, yogarom og spa. og selvfølgelig en stooor hall med alle mulig apparater. Jeg og Anna gikk på en trappemaskin, det var gøy (og slitsomt) og så trente vi styrke. Anna går jo på fitness linja i Norge, så hun er en super personlig trener for meg!

Hurra!

På mandag var det en vanlig skoledag, og etter skolen hentet vertsfaren til Anna og og kjørte oss til et sted for å ta teorien til bil. Jeg hadde selvfølgelig klart å glemme kvitteringen til visumet mitt (ingen sa til meg at man trengte det.........) så jeg ble nektet å ta testen. Anna sto da! Flink!  Av en eller annen grunn er jeg mye mer følsom her enn hjemme, så begynte faktisk å gråte.. ganske patetisk ja! Når jeg kom hjem gjorde jeg lekser, og så dro jeg, Teresa( vertsmor) og Julian (vertsbror) til en bar i St. Paul. "Vertskusinen" min Katie skulle synge der. Det var sånn at hvem som helst kunne skrive seg på en liste og synge på scenen.

Det var en interessant kveld. Først skulle verten for kvelden ta 2 sanger. Hun var helt stein og kunne nesten ikke stå, og sang derfor ikke helt rent. Etter det kom det en fyr som i stedet for å synge 2 sanger, sang 4 halve, fordi han glemte teksten på alle sangene. Etter det var det en supergammel mann som måtte sitte på en stol. Han sang to selvskrevne sanger. Den første var det han kalte en "filosofisk sang" som handlet om å ta telefonen eller ikke, den var etterfulgt av en sang om en klisjé som ikke var en klisjé, men likevel en klisjé, som han kalte det. Så kom det en dame med en rar hatt som var veldig flink. Og så kom Katie. Hun var desidert den flinkeste av alle! hun var rå.

Det var enda bedre i virkeligheten :)

I dag(tirsdag) dro jeg tilbake til kjøreskolen for å ta testen. Denne gangen hadde jeg med alle de riktige papirene, men så klarer jeg jo selvfølgelig å STRYKE!? Tror ikke det er meningen at jeg skal være på veien. Jeg begynte å gråte... igjen.. herregud..

Heldig som jeg er fikk jeg den beste vertsfamilien i USA, og Paul kjøpte sushi til meg siden jeg var litt lei meg! Tror virkelig ikke jeg kunne fått en mer perfekt familie enn det jeg har! (de har gjort mer enn å kjøpe sushi til meg altså haha)

Må forresten nevne at vi har homecomming week nå. Det betyr at man skal kle seg ut hver dag. Mandag var     pysjamas day, og i dag var det crayon day (kle deg i en farge fra topp til tå) Jeg glemte at det var crayon day da, så kledde meg ikke ut. I morgen er det preppy day, så alle skal kle seg fint!
Skolen er helt dekorert i farger, det er ganske sykt for skolen er jo mega. Hørte at de som gjorde det brukte hele helgen på det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar