tirsdag 13. september 2011

Helgen

Vi dro opp på hytta på lørdagen. Først møtte jeg en jente jeg kjenner som hadde gode nyheter. Gutten hun hadde møtt for første gang for 3 dager siden var nå blitt kjæresten hennes! Etter å ha kjent hverandre i 3 dager altså. Ganske annerledes enn Norge.

 Så dro vi å så på Blake (vertsbror) sin fotball kamp. Jeg var veldig overrasket over hvor tøffe de guttene var. De var jo bare 10 år! Så nå gleder jeg meg veldig til fredag, for da er første homegame!! Blake sitt lag vant selvfølgelig, de er jo tross alt Wayzata de og hehe

Football er den feteste sporten!

Og så dro vi opp på hytta. Når vi kom opp tok vi på oss badetøy og gikk ned til laken. Dette skulle visst være siste "sommer-helg" i år, så den måtte nytes til det fulle! Det var så sinnsykt varmt! Trodde Minnesota var ca som Norge, men tror nok aldri det har vært så varmt i Norge som det var på lørdagen.
Og endelig klarte jeg å komme opp på wakeboard! Det var på tide kan man si!




Den lørdagen hadde vi enda en bonfire, og jeg gjorde litt lekser.....

På søndagen var det møte for alle utvesklingsstudentene som har samme områderepresentant som meg. Der var også Helene som jeg har savnet stort siden NY camp! Det var så koselig å se henne igjen! Det var ca 25 studenter med vertsfamilien og vi hadde potlock. (alle tar med litt mat, og så deler man) Under middagen måtte alle studentene gå opp til mikrofonen og fortelle om vertsfamilin osv.. flere av studentene kunne nesten ikke engelsk og ville helst ikke snakke i mikrofon foran ca 100 mennesker, men Marilyn tvangdem. Littslemtsynesjeg...

Så var det et infomøte som kunne tatt 30 min, men som ble dratt ut i ca 1,5 time

Etter infomøtet dro vi tilbake til hytta og wakeboardet mer! Vi kjørte også tube og en gang jeg falt av slo jeg meg skikkelig. Nå har jeg så vont i ryggen at jeg nesten ikke kan bøye meg, så håper ikke det er noe alvorlig..

Så dro vi på middag til Allison og Bob (Bob er broren til Teresa) Det var veldig hyggelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar