tirsdag 13. september 2011

Jeg hater Driver's Ed!

Så var det mandag. Jeg har jo de samme 4 fagene hver eneste dag, og det blir man ganske lei av kan man si. Jeg tror jeg strøk på US history quizen, men til gjengjeld gjorde jeg det ganske bra på matte Quiz'en. Og jeg driter egentlig i US history..

Tenkte jeg skulle fortelle litt om lunchen på kjære Wayzata High school. Jeg har jo 2nd Lunch, så det betyr at det er lunch midt i mattetimen. Det er litt rart egentlig. Vi er ca 1000 elever som skal ha lunch samtidig så det er sinnsykt kaos i kantina. når man snakker sammen må man skrike til hverandre. Det blir jeg sliten av

Det er 6 forskjellige "restauranter" i kantina som hver dag har en egen meny.
WT's Grill serverer usunne ting med pommes fries hver dag
Checkers pleier å ha noe kjøtt greier
Lake Street Market (min favoritt) pleier å ha sandwich og lignende
Mangia og Uptown Diner serverer ofte varme middagsretter
Og Planet 284 har alt mulig.

Navnet på alle disse spisestedene i kantina er på et skilt med neonlys! nesten som på en ordentilg resteurant!
For $ 3 får man en hovedrett, frukt/grønnsaker/snacks og drikke. Det er ganske luksus, og det er mulig å spise realtivt sunnt hvis man velger de sunne tingene.

Etter skolen kom det en buss og plukket meg og Anna opp, for nå har vi Driver's ed etter skolen. Driver's Ed er noe av det kjedeligste jeg har vært med på! Nesten verre enn US History til og med! Dette er altså 3 timer hver dag i 2 uker, og det er et kurs vi må gjennom for å ta lappen. Heldigvis har jeg Anna!
Kurset holdes på en av naboskolene som er syyykt ghetto! Det var veldig annerledes enn Wayzata for å si det sånn! I en av pausene kom det en gjeng med jenter bort til meg og Anna.
De: How old ya'll?
Vi: We are Seniors
De: Wut? yo gurls aint olda than fresmen eey?
Og så lo de lenge av oss fordi de synes vi så ut som 9. klassinger

Gleder meg til jeg er ferdig meg Driver's Ed!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar