lørdag 10. september 2011

Chillin by the pool

Siden jeg sliter litt i matte, dro jeg på skolen tidlig for å få hjelp av mattelæreren med leksen (alle lekser blir vurdert!!) Men ble kjørt av Nathaniel, så dro faktisk senere enn jeg ville gjort når jeg tar bussen. Det tar 5 min å kjøre til skolen, men bussen skal hente 100000 barn, så vi bruker 30 min med den gule bussen... Forresten, den leksen i går som gikk sykt dårlig, jeg fikk 8/10!! syykt i know! og nå skjønner jeg ting, så jeg blir bedre og bedre!

Så var det en helt vanlig skoledag. Vi hadde et termitt-forsøk da! kind of cool!

Etter skolen kjørte Nathaniel, Anna og jeg til Target (nesten som wallmart) for å kjøpe hamburgere og sånn. Etter det dro vi hjem til han og møtte Maribeth og Kathleen. Han bor i det fineste og største huset jeg har sett i  mitt liv. Det var sykt! Han hadde den største fineste stuen jeg har sett, basketball bane, treningsstudio, gigakjøkken +++ Overalt i huset han det bilder av familien på diverse kule kjente steder (pyramider, eiffeltårn osv) den familien har seriøst vært over hele verden!!

Så dro vi til bassenget (!) og badet. Det er et nabolagbasseng som alle deler på med et "klubbhus" man kan henge i! Gud jeg skulle ønske jeg bodde i det nabolaget! Det var såå varmt i dag! akkurat som å være på ferie i syden med bassenget og varmen. Vi hadde det så gøy! Dere i Norge bør være såå missunnnelige hehe.

Så så vi på noen youtube clips, blandt annet denne:


Det er en film for en datingside på en måte.. syykt morsom!

Så kom en som heter Peter. Han var også veldig hyggelig! Så grillet vi hamburgere og lagde guacamole. Jeg ble så sykt mett. Så lagde vi brownies og hadde et bonfire. Det er at man har et bål og så sitter man rundt det og koser seg. Jeg elsker bonfire! Det er såå koselig! Så satt vi der i flere timer og pratet, før de kjørte meg og Anna hjem.

Dette har absolutt vært den beste dagen siden jeg kom til Minnesota! Koser meg så utrolig mye her :D

Forresten, her er det ikke lovlig å være ute lenger enn 00.00 hvis du er under 18. Hvis politiet ser deg, blir du arrestert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar