onsdag 21. september 2011

Go Twins!

På søndag var vi altså på Twins game! Twis er Minnesotas Baseball lag. Teresa, Julian, Anna og jeg skulle se på kampen. På veien til kjørte vi innom en butikk og kjøpte plakater. På de skrev vi "Circle us Bert, We came from all over the world" Grunnen til det er at baseballkampen var en sammenkomst for Aspect utvekslingsstudenter, og derfor var vi fra hele verden. Kameramannen heter Bert, og det er visst sånn at hvis man skriver har en plakat med "circle us Bert" så filmer han deg!

Han filmet ikke oss da..

Baseballkampen var skikkelig gøy! Midt i 7. runde var det sånn at alle måtte reise seg og synge en sang. Det gjør de visst hver kamp. Det var mat over alt, og mellom radene gikk det folk å solgte pølser, øl, kakao og lignende. Vi kjøpe den beste kakaoen jeg noensinne har smakt. Det var forresten sinssykt kalt.
Vi hadde plasser ganske så langt bak, så min drøm om å ta i mot en baseball gikk desverre ikke i oppfyllelse... (legg merke til skyline i bakgrunnen)

Baseballkamper varer evig! Tror vi var der i over 2 timer, og vi kom midt i og dro lenge før det var slutt!

Jeg koser meg som dere ser...


Meg Julian (vertsbror)


Maskoten da. Legg merke til at jeg har på meg Twins drakt tilogmed!

På mandag satt jeg barnevakt, og foreldrene kom ikke hjem før klokken 0100, så i dag har jeg gått i søvne. Har fortsatt endeløse mengder med lekser. Når jeg kommer hjem fra driver's ed må jeg løpe inn å gjøre lekser med en eneste gang. Og så sitter jeg det helt til jeg legger meg. har absolutt ikke tid til spisepauser, så må spise imens jeg gjør lekser. 

Men etter fredag har er jeg ferdig med driver's ed da, så da får jeg jo 3 ekstra timer!

Forresten, MTV Made kommer til skolen for å finne mulige kandidater! Billy som går i min US history klasse skal visst på audition. Han vil bli Made til en rapper. Så alle må krysse fingrene for at Billy blir valgt!

1 kommentar:

  1. Å, det virker så kjekt å reise på utveksling!! Planen er å reise til neste år. kan du lage e innlegg med tips til andre utvekslingsstudenter med tanke på forberedelse, hvordan du bør oppføre deg når du er der nede og utvekslingsblogg osv.
    Er det fester der nede slik som du ser på filmer og drikker di?

    SvarSlett