søndag 18. september 2011

Dress shopping!

Så i dag har jeg vært på dress shopping. To ganger faktisk! Først med Erica og så med Maribeth, Kathleen og Anna. Erica fant seg kjole første gangen, og andre gangen var jeg den eneste som kjøpte noe. Jeg fikk kjole og sko for under $ 70! Det er under 400 kroner! Gud som jeg gleder meg til Homecomming! Vi hadde bare en time på oss når vi shoppet på kvelden, så vi bokstavelig talt spurtet fra butikk til butikk! Etter det dro vi hjem til Kathleen. Der så vi på "Modern Family" det er seriøst den morsomste  serien jeg noen gang har sett! (Carro, du hadde rett!)


Her er min favoritt scene (så langt) Et homofilt par skal fortelle resten av familien at de har adoptert en datter fra vietnam. Enjoy!

I dag kom forresten en dame for å inspisere huset vår å passe på at jeg og Julian har det bra, noe vi absolutt har! 



Se denne og! soo sweet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar