lørdag 17. september 2011

Friday!

Endeliiig er det fredag! Det har vært en lang skoleuke fylt med lekser og drivers ed. Heldigvis er jeg ferdig med drivers ed neste fredag, som betyr at jeg er halvveis i dag. På drivers ed møter jeg mange spesielle mennesker. I går for eksempel, når vi hadde en greie at alle skulle reise seg etter tur var den en utrolig irriterende jente som er freshman (9. klassing) som sa når jeg reiste meg: "omg, what is she wearing!?! How can she think that is pretty??" ganske høyt. Jeg hadde på meg olabuke og en normal svart genser, mens hun selv var kjedd i en knæsj rosa tureskjorte med matchende løpesko. Nå synes jeg (om mulig) at hun er enda mer irriterende enn før.

Men selv om det hat vært en særdeles slitsom uke storkoser jeg meg fortsatt! Det er forresten mange som ikke skjønner at jeg og Anna er to personer, eller som tror at vi er tvilligner.

Jeg kan vel egentlig skjønne det!

Så, i dag var det altså fredag, en dag jeg har sett velig frem til for i dag var nemlig første HOME GAME! Football eren big deal her. Aller lærerne hadde på seg Wayzata/Trojan klær og ønsket alle lytte til på kampen. På skolen er det over 100 footballspillere (bare 20 som får spille) og alle de har på seg draktene sine hver fredag. Temaet på kampen av White-out, som betyr at alle måtte kle seg i hvitt. Det var sinnsykt mange å så på! Ca hele skolen, altså 4000 ungdommer, massevis av familier, alle Wayzata skoleområdets footballspillere fra sånn 8 år til High school, (ca 1000 tror jeg) Så det var ganske så fullt ja.

Etter drivers ed kom Teresa og plukket meg og Anna opp og kjørte oss til skolen. Anna er jo cheerleader, så hun måtte skifte til klærne sine
Se så fin!

Footballkampen var så rå! Alle heiet skikkelig og hadde masse heiarop (som jeg ikke kunne) og det var skikkelig bra stemning! I pausen underholdt et gigantkorps, Cheerleaderne, og en dansegruppe som kalles Showstoppers. De er så sinnsykt gode! Det er så rart å tenke på at på denne tiden for ca et å siden søkte jeg om å være utveksligsstundet, og nå er jeg faktisk her! og har det dritbra! Tror å dra på utveksling har vært den beste besluttingen jeg har tatt i hele mitt liv!
 Se så kult!!!
Alle footballguttene etter kampen!

Vi vant jo så klart! Trojans har vært ubeseiret i over et år nå, og vi vant state i fjord (biiiig deal) så vi er visst ganske så gode! Stillingen ble 44-21 tror jeg.

Etter kampen dro Maribeth, Kathleen, Nathaniel, Sonia, Anna og jeg på "disco-bowling" Det var en ganske så stusslig bowling med litt discolys og veldig få folk. Men vi koste oss veldig selvom! Og så ble vi kjørt hjem. Digger at alle her har bil!

Anna storkoser seg på dicobowling ja!

I morgen skal jeg på dress shopping til homecomming på Mall of America! 

2 kommentarer:

  1. Gøy å følge med på bloggen din, ser at du har det supert :-) Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Blir så utrolig glad av å lese at du har det så bra, virker sykt morsomt! Håper du fortsetter å ha det fint, men savner deg her! Stoor klem fra Hansi <3

    SvarSlett