søndag 28. august 2011

En spennende dag!

jaa.. da var vi stuck i New York på hotellet da! Vi ble vekket klokken 0700 for å ha fellesmøte. Utover natten hadde de aller fleste flyene ble kansellert så de fleste måtte inn til flyplassen for å booke nye. Men ikke jeg da, siden mine ble rebooket av flyselskapet eller noe. Så da satt vi oss på pc på rommet i menge timer. Tror aldri jeg har kjedet meg så mye før! tiden går så sykt sakte her og i dag har vi hatt lan party i evig tid, spillt kort, og sittet på rommene. Vi spiste pizza til middag igjen. Nå sitter jeg på rommet til Anna og Helene med Hannah og Lotte, og vi har det ganske gøy faktisk. Tror det er fordi vi har blitt gale av være inne en hel dag. Til alle de som ligger søvnløse av frykt for mitt liv, så har vi det veldig bra! Det regner bare sykt heftig! fåreløbig..

Jeg skal fly mandag 8.30 p.m. og det er syykt tidlig i forhold til andre som ikke får dra før torsdag! Tror jeg hadde råtnet om jeg måtte sitte inne på dette klamme rommer til Torsdag!

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar