tirsdag 23. august 2011

Drar i morgen da..

I morgen drar jeg! det er sykt! Det aller meste er klart av papirer og jeg er ferdig pakket og altting. Istad var jeg på besøk på Asker for å si hade til alle sammen, det var skikkelig, skikkelig rart og trist! Når friminuttet var over så ville jeg egentlig være med de andre inn å ha time i stedet for å dra hjem igjen. Det er sykt at jeg ikke skal tilbake dit på et år nå!

Kommer til å savne alle på Asker veldig!!!


I dag kommer Hanna, Carro, Kari og Julie for å overnatte en siste natt før jeg drar! Det blir veldig koselig! og så blir de med til Asker stasjon for å si hade før de drar på skolen igjen, det blir ikke koselig!


Jeg har sykt humørsvingninger  om dagen. Innimellom vil jeg ikke dra i det hele tatt, men oftest er jeg skikkelig gira da! Det er bare 10 måneder, så det er bare å ta seg sammen og glede seg, for det blir jo sikkert bra :)



Her er livet mitt for de neste 10 mnd!
Kofferten ser veldig liten ut på bildet, men den er mega!

Ses om 10 måneder! 
=)

1 kommentar: