onsdag 17. august 2011

Klar

Nå begynner det virkelig å nærme seg avreise for meg! Vaksiner, visum og gaver til familien er i boks, og jeg pakket til og med litt i dag! Det går veldig opp og ned med humøret og jeg merker at jeg begynner å få litt nerver.. Og så har jeg egentlig litt lyst til å begynne på Asker i morgen.. men nå er det ingen vei tilbake, og innerts inne vet jeg jo at jeg er kjempegira!


Dette er det Familien min skal få! Barna skal få kose seg med hele Ivo Caprino samlingen. (Det er flåklypa og trollet som kappåt med trollet og alle de dukkefilmene) er litt redd de skal synes at filmen er kjempekjedelige fordi de er så gamle, men synes de må lære om norske eventyr så.. Foreldrene skal få en bok som heter "50 crazy things to do in Norway " det er en bok som forteller om Norges sykt crazy kultur. her kan man lese om russetid, hallingdans og smalahove! Og hele familien skal få dele på en ostehøvel og en brunost (som ikke er kjøpt enda.) Får håpe de liker det da!

Her er et bevis på at jeg har begynt å pakke
Nå sitter jeg å venter på at Jersey Shore, som jeg av en eller annen grunn ser på hver kveld skal begynne. Ganske trist ja! Skal prøve å være oppe lenge i kveld så jeg slipper å kjede med om dagen når alle skal på skolen.. Er nok på tide at jeg drar snart siden jeg ser ut som om jeg råtner snart. i hverfall på dette bildet!

1 uke igjen nu

4 kommentarer:

  1. du kan ikke draa vennen!<3

    SvarSlett
  2. Du kommer til å få det dødsbra!

    SvarSlett
  3. Nerver ja :) Lykke til og gud tur ogsånn!

    SvarSlett
  4. Lykke tilll

    Gleder meg til vi kan snakke om usa sammen :-)

    SvarSlett