lørdag 5. mars 2011

De svarer ikkeeee...



Når jeg fikk vertsfamilie på tirsdag var det første jeg gjorde å sende dem en mail. I den sto det hvor glad jeg var og så lurte jeg på om de kunne fortelle litt mer om seg selv. Siden den dagen er det første jeg gjør hver morgen og det siste jeg gjør før jeg legger meg er å sjekke mailen min, + at jeg gjør det 1000 ganger i løpet av degen også. Men de har ikke svart enda og jeg dør av utålmodighet, så i går ringte jeg Speak og de sa at hvis jeg ikke hadde fått svar innen denne tirsdagen, så skal de ta kontakt med USA.  Håper bare ikke det er noen problemer..

                                                              Dette er meg...

OG i dag var jeg i kollen for å se på 3 mila. Gææn stemning! Kjenner jeg blir trist når jeg tenker på at jeg skal reise fra herlige Norge om bare 5 mnd, 3 uker og 1 dag (!)



3 kommentarer:

  1. Så utrolig irriterende å ikke få svar! :(

    SvarSlett
  2. enten 20. eller 27 august :) håper mest på 20. da siden da får jeg jo mer tid med familien før skolestart! :P

    SvarSlett