tirsdag 8. mars 2011

Snakket med Vertsmor!!

På søndag var jeg rett og slett lei av å vente på e-post fra  v-familien så jeg tok saken i egne hender, og ringte dem. Jeg var selvfølgelig grisenærvøs! Jeg visste jo ikke hva jeg kunne vente, og tenkt om de var kjempe uhyggelige! Men da Teresa (v-mor) tok telefonen og jeg presenterte meg selv sa hun: "ææææææææææææææææ karolaaaaain! hhaaaaaaaahhhhhhhaaaaaaaaaaaahhhhhhhaaaa! how god to hear form you!!" hun var med andre ord like gira som meg! det viste seg at hun var en sykt koselig dame, og da ble jeg glad! Hun hadde egentlig svart på mailen min, men den hadde tydeligvis ikke kommet frem. Vi pratet om alt og ingenting i 40 (!) minutter, og det var ikke kleint i det hele tatt! ... helt til jeg skulle snakke med barna som er 7 og 9 år. de virket kjempesøte, men de skjønte omtrent ikke hva jeg sa, så de sa "whaat?" hele tiden.

 V-mor fortalte at jeg muligens ikke kommer med på noen sport på skolen, siden det går så mange der og de fleste sportene er veldig seriøse så hvis jeg suger så kommer jeg sannsynligvis ikke med på try-outs'ene. menmen, kan jo hende at jeg er naturtalent i noe hehe. Ellers kan jeg være med på en sport utenom skolen, så det ordner seg nok

Den første uken min der skal vi til hytten deres og spille golf og stå på vannski, så det blir nok interessant! og så sa hun at de er veldig opptatte av å spise sunn mat, så kanskje jeg kan unngå å gå opp 15 kilo mens jeg er der! Nå for tiden har de en utvekslingstudent hjemme hos seg som er fra Tyskland, så da vet de jo på en måte hva de går til, og det er jo bra

Jeg er sååååå fornøyd og de virker som er herlig familie så nå gleder jeg meg bare mer og mer :D

3 kommentarer:

  1. Wooow, sykt spennende :D Åh, er så glad på dine vegne, det her fortjener du! Du kommer til å få et AMAZING år!

    Sv: Taaakk, åååh, gleder meg vilt :D:D

    SvarSlett
  2. just for kix (dans) er stort i minnesota. det er utenfor skolen og jeg anbefaler at du blir med pa det :D har aldri danset foer i hele mitt liv og jeg klarer meg helt fint :) spor vertsmoren din om det! anbefales:) er ikke tryouts til det heller, men mulig du ma fa vertsmoren din til a melde deg pa foor du drar :)

    SvarSlett