tirsdag 1. mars 2011

Minnesota here I come!

JEG HAR FÅTT VERTSFAMILIE!
Jeg kan nesten ikke tro det! Jeg satt i klasserommet når mobilen min ringte, og så var det Speak! Måtte gå ut å snakke med henne og hun fortalte at jeg nå har fått vertsfamilie i Maple Grove i Minnesota! Ble så glad at jeg ikke klarte å konsentrere meg resten av skoledagen. Nå har jeg brukt de siste tre timene på å stalke familien, staten og skolen og jeg synes det ser veldig bra ut :D

Minnesota er en stat helt i nord av USA som grenser til Canada.






 Det bor litt over 5 millioner folk der og de fleste bor rundt Minneapolis som er den største byen.
Minneapolis Minnesota

Rett ved Minneapolis ligger America's største kjøpesenter, nemlig Mall of America!
Mall of  America

 Jeg skal bo en halv time unna Minneapolis så er veldig fornøyd med det! Byen min heter Maple City og ligger i samme "fylke" som Minneapolis



Synes det virker kjempe bra jeg!

v-familien min består av en mann på 40 og en dame på 39. De har to barn, en gutt på 9 og en jente på 7. og så har de to hunder da :)

Hobbyene deres er basketball, baseball, football, hockey, musikk, golf og vannski (!) gleder meg masse til å prøve ut det altså!

Skolen min heter Wayzata High School og er en av de største i Minnesota. Hun fra speak sa det var mellom 900-1100 elever der og det synes jeg er helt perfekt.


Alt i alt er jeg kjempegira fordi jeg har fått v-familie. selv om klimaet godt kunne vært litt varmere så er jeg kjempefornøyd hittil!

7 kommentarer:

  1. gratulerer :D minnesota er ikke sa ille. men kan bli veldiug kaldt.. hah

    ga til denne linken (http://daisypath.com/) og folg "bruksanvisningen" (kan man si det?). Om du har blogspot legger du den bare til som sideelement eller du kan klikke "Del pa blogger" (for blogspot) det er lett, og den kommer opp avseg selv

    lykke til:)

    SvarSlett
  2. Du er heldig som har fått familie! : )
    Nei, jeg er ikke sp bekymra for språket. Jeg studerer det nå, og du integrerer deg fort når språket kommer fra eller kanter(håper jeg, lol).
    Lykke til du og! : ) linker deg!

    SvarSlett
  3. Så utrolig spennende! :D Gratulerer!
    Reiser selv med Speak, gøy at flere av oss lager blogg, haha.. :P Linker deg!
    (usacecilie.blogg.no)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! :D visste ikke at du hadde blogg, jeg, ellers hadde jeg linket deg for lenge siden! hihi

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Jeg reiser også med Speak, men venter fortsatt på familie. :)

    SvarSlett
  6. Heldig du! Koselig blogg;)

    SvarSlett
  7. Så morsomt! Jeg skal også til Minnesota, i St. Paul, tror det ligger ca en halv time fra dit du skal:)

    SvarSlett