søndag 13. november 2011

Laaang helg

Det er så deilig med en liten miniferie!! På onsdagen hadde jeg prøver hele dagen, det vil si i alle fire fagene mine! Kjemiprøven var veldig gøy da. Det var sånn at man skal måle og kalkulere baser og syrer og mikse dem sammen og så setter hun karakter på hvor nærme hundredels milliliter man er. Det er en veldig stressende lab og læreren fortalte at hun har hatt flere elever som har brutt sammen og begynt å gråte. Jeg og min lab partner klarte det helt perfekt og fikk derfor 100% (stolt). Så hadde jeg tre andre prøver så etter skolen var jeg greit sliten!

Etter skolen dro jeg, Anna, Rachel og Sammie hjem til Rachel før vi dro på en dansetime på treningssenteret. Etter det dro vi på en japansk restaurant som heter Kobe. Det er min nye yndlings restaurant! Man sitter rundt en kjempestor stekepanne og så lager kokken maten foran deg. De var dødsgode og hadde flammer og knivshow og altting! Så dro vi til en som heter Sam. Men etter bare 30 min fikk Rachel en melding av moren sin om at hun måtte hjem, så da kunne hun ikke være med på sleepover. Anna skulle på College visit tidlig dagen etter, så det endte med at det bare var meg og Sammie som hadde sleep over. Men det var utrolig koselig

På  torsdag var jeg med Sammi og jobbet med å selge noen greier på et sykehus før jeg dro hjem å prøvde å gjøre litt lekser, noe som ikke gikk så bra. Så da dro jeg med Kathleen, Anna og Madison å spiste på Chipoltle (verdens beste burritos) og så på skolemusikalen som Jennifer hadde en av hovedrollene i. Det var som å se på et profesjonelt skuespill. det var ballettdansere og operasangere og orkester og utrolig flinke skuespillere. Jennifer var dødsgod! Det er helt sykt at det var laget av skoleelever. Men Wayzata er kjent for å være gode i alt de gjør da!

Kathleen, Meg, Jennifer, Madison og Anna

Etter dro jeg hjem. Kom på at det var første natten i en helg jeg sov hjemme på 3 uker, og det var jammen deilig. Sleepover is the shit her! 

På fredag kjedet jeg meg nesten til døde. Jeg skulle egentlig trene, men så var det ingen som kunne kjøre meg, og alle vennene mine var opptatt... Det er en ting som irriterer meg veldig med USA! Dersom ingen kan kjøre det et sted er du faktisk fanget i ditt eget hus.. det er absolutt 0 offentlig transport, og fortau eksisterer ikke. På kvelden hjalp jeg Nathaniel å sitte barnevakt for søsteren hans. Det var gøy. Vi spilte kanonball ( i den innendørse basketballbanen deres....) Tente bål, drakk kakao og så på film. Søsteren hans var helt obsessed på å ønske seg noe klokken 11:11 så vi hadde stor ned telling til det!

I dag har jeg trent med Sammie og nå skal jeg på kino med Anna, Julian (min vertsbror) og en kompis av han. Og så skal jeg sove hos Anna! kos! 

Gleder meg i grunn litt til mandag, for da skal jeg starte med et fag som heter Personal Familiy Issue. Alle sier det er kjempegøy. Har hørt at på starten av time skriver alle en lapp om hva de vil snakke om, og så sitter man i ring å snakker om det. Man må skrive under på en kontrakt om å ikke fortelle hva de andre sier, og folk begynner visst å gråte hele tiden.. kan bli interessant. Hvis man forteller andre om hva de andre sier blir man visst utvist og saksøkt..

Forresten, nå er jo første term over, som betyr at vi har fått karakterer! Jeg fikk A i biologi og kjemi og A- i Matte og B+ I US history! veldig fornøyd!!

2 kommentarer:

  1. Har du realfag? Får du året godkjent? (:

    SvarSlett
  2. Wow så flink du :-) Vi er superstolte av deg jenta vår <3 Stoor klem fra mamma og pappa

    SvarSlett