fredag 14. oktober 2011

3

- Anna har en klasse der de kan trykke print på klær. Anna har vært så snill å lage en "I <3 Norway" hettegenser til meg med navnet mitt bakpå! Hun er jammen meg en god venn!

- I dag hadde vi lockdown på skolen. Det er en øvelse i tillfelle noen kommer for å bombe skolen, eller det kommer en gal mann med pistol. Når de sa det fikk jeg ikke med meg at det var en øvelse, så jeg ble dødsredd! Vi måtte gjemme oss under bordene. Egentlig tviler jeg på at en mann med pistol ikke hadde sett oss selv om vi satt under bordet...

- i dag fikk jeg vite at det er en high school inne på Mall of America! Er ikke det sykt?! inngangen ligger mellom to butikker, og i lunchen går bare elevene til en resteurant for å spise og så kan de shoppe!

I morgen venter 14 timer med bilkjøring, for vi skal nemlig til Colorado!

1 kommentar:

  1. God tur til Colorado :-) kos deg masse. Klem fra mamma

    SvarSlett