tirsdag 25. oktober 2011

Honeymoon is over

Når organisasjonen forberedte oss på å være utvekslingsstudenter sa de at etter et par uker vil "Honeymoon" fasen være over og det kommer en vanlig hverdag. Jeg trodde egentlig ikke heeelt på disse humørsvingningene men jammen hadde de rett!

Jeg er så utrolig sliten om dagen og på en måte litt "lei". Ikke misforstå, jeg kommer ikke hjem med det første! (faktisk savner jeg Norge minimalt) men det føles litt som om jeg har booket en litt for lang ferie, og at jeg er klar for en forandring igjen. Hver dag er så lik! har jo de samme 4 fagene hver eneste dag, sitter med de samme folkene i lunchen hver eneste dag, gjør de samme leksene hver eneste dag. I ukedagene bare eksisterer jeg mens i helgene har jeg faktisk et liv. Så i grunn er det ganske trist at det helg så skjedent

I tillegg er det så mye som skjer her. Hver dag er det et nytt drama jeg må forholde meg til (Jeg har heldigvis ikke vært innblandet i noe, men det har de fleste andre jeg kjenner) Og så kan det være litt slitsomt å forholde seg til en annen familie hele tiden. Ikke misforstå, tror ikke jeg kunne fått en bedre vertsfamilie, men det er ikke Bakken lizzm.

I følge humørmodellen skal det visstnok bare gå nedover herfra til jul.. så vi får håpe den ikke stemmer helt!

Forresten, i dag har jeg lært en viktig ting: Det er bra å prøve ting man egentlig ikke tør! og hvis man driter seg loddrett ut, så gjør det egentlig ikke så mye!! (kommer aldri til å fortelle hva jeg prøvde da)

Her gjør jeg lekser med mine to brødre. Legg merke til hvor mye elektronikk som skal til for at jeg og Julian skal komme oss gjennom matten! Forresten, armen min er ikke blitt så feit på ekte!! det nekter jeg å tro, for jeg har ikke gått noe som helst opp i vekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar