onsdag 26. oktober 2011

Fiskeboller

Først må jeg bare si at det forrige innlegget var det ikke jeg som skrev, synes bare det passet så bra :)

I dag lagde jeg fiskeboller til familien! Jeg har fått masse bokser med fiskeboller av mormor og morfar og er veldig takknemlig for det! Når jeg åpnet boksene syntes alle at det stinket i huset, så var litt bekymret for at de skulle kaste opp i gryten når de spiste det. 

Her spiser vi nesten aldri poteter, har kanskje spiste det to ganger siden jeg kom, så det var sykt digg å spise det igjen! Jeg elsker potet!



MMMMMM! Det var så sinnssykt godt! Enten er jeg en usedvanlig god fiskebollekokk, eller så var det bare alt for lenge siden jeg har spist det! Vertsforeldrene mine synes det var ok, Julian og Blake elsket det, og Brooke nektet å smake nesten. Hun smakte en mini bit og brakk seg. (Jeg tror hun bare faket det..!)


1 kommentar:

  1. Utrolig bra dikt :-) skjønner at vertsfamilien var skeptiske, amerikanere er jo livredde for fiskeboller. Bra noen av de likte det :-) Kos deg masse <3 Klem fra mamma

    SvarSlett