mandag 13. juni 2011

Slektninger i Minnesota

Da jeg fikk vite at jeg hadde fått vertsfamilie i Minnesota fortalte bestemoren min at jeg faktisk har masse slektninger der, og ga meg et helt hefte med oversikten over all slekt på den siden helt siden 1700-tallet! Det syntes jo jeg var kjempe spennende og 5. juni satt jeg og faren min oss ned og prøve å finne disse menneskene på facebook. Overraskende nok hadde få av dem facebook, men vi endte opp med å sende en melding til et par av dem. Det gikk et par dager uten svar, noe jeg syntes var litt rart, for jeg hadde syntes at det var veldig spennende om noen hadde kontaket meg på den måten, spesiellt hvis de var fra et annet land, men nå har jeg altså fått svar fra en av dem:



Når jeg først fikk svar synes jeg at han var litt frekk, men når jeg ser på det jeg selv skrev så virket det kanskje litt merkelig og mistenkelig. Litt pinlig med setningen "I am contacting you is because that we are related" men den feilen så jeg ikke før nå.

Venter i hvertfall veldig spent på videre svar, hadde jo vært syykt gøy å møte noen ekte slektninger i USA! 

edit:
ja, da har han svart! han sa: I'm going to name my next child Vetle.
tydligvis ikke så intressert i utenlandsk slekt som det jeg er.... synd for han!
=)

3 kommentarer:

  1. Haha, litt bitch da kanskje. Hva vil du, Karoline, hva vil du???
    men sykt gøy med slektninger der, gøy om dere får møttes! :D

    SvarSlett
  2. Heiii ville bar si jeg digger bloggen din! Du er super søøt:) fin header også :D håper du får et kjempe fint år i Minnesota!

    SvarSlett
  3. Tusen takk! det håper jeg og at jeg får hehehe:)

    SvarSlett