søndag 10. april 2011

Mail og fint vær :)

Heihei! i dag fikk jeg en mail med litt mer info om familien fra Aspect foundation, som er min underorganisasjon. Og det var gøy! fikk blant annet vite at de sjeldent går i kirken og de beskrev en typyisk dag for dem. Og ikke minst, fikk se bildet av huset. det var kjempe fint og skikkelig sånn typisk amerikansk! og så var det bildet av noe jeg regner med at skal være rommet mitt og det var også kjempefint! Så alt virker veldig bra!


Og se så fint vær det er i Maple Grove! :D

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Sv: Ja, jeg vet! :D Mamma sa hun skulle spørre moren eller faren din om dere ville være med oss ut å spise etter møte! hihi :)

    SvarSlett
  3. Jeg får så sykt sommerfugler i magen av å lese om de som har fått familie! Det blir vanskeligere for hver dag å vite at man fortsatt ikke er plassert :/

    SV: Har fikset linken nå!

    God påske!

    SvarSlett